Fejjan är gone!!!

Halloj!!

Det var ett par månader sedan sist!! Och VÄLDIGT VÄLDIGT mycket har hänt sedan sist!! Det är väl egentligen bara förnamnet.. =)

Sedan sist har jag flyttat,skaffa karl och fått mig 3 st helt underbara bonusbarn!! Och även börjat plugga,eller jaa jag ska göra det i veckan nu! =)  Till hotellreceptionist.. Får väl se hur det slutar!

Här i helgen så fick bode karln och jag ett ryck och tog bort våra facebookar, och helvete vad tid över man fick helt plötsligt!! Känns nästan som om man har ALL tid i världen. Helt underbart måste jag ju faktiskt säga.


Nä nu ska jag ställa mig och diska och kolla till grabben som kräktes inatt!! =(  Kraken lilla!!


// K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0