Äntligen!!

helt jävla underbart att vara ledig idag.. gjorde min 7:e dag i rad igår!! :D kunde fått jobbat idag med om det hade gått.. men då hade det blitt så att jag harde gjort 13 dagar i streck.. och det funkar faktiskt inte.. inte nör man har sömnproblem!! =/

men faan va underbart.. nu börjar det bli ordning här i lägenheten i Skoghall!! :D  det känns helt jävla udnerbart det!! :)  nu är Fredrik och Åke iväg och hämtar en soffa också!! =D

nu har vi i och för sig hunden här.. men det ska nog gå bra det här!!

jaaa och sedan ska vi in till stan och handla present till lilla Alexbälex!! :D 
  

men det blir nog även några julklappar  om jag känner mig själv rätt!!!


aja men nu ska jag sätta mig och vänta på Fredrik & Åke iaf!!

// Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0