On The Road Again & Sweet Home Alabama!!

Nu får du fan ta och ge dig älskling!!
Finns bara 2 låtar för dig,
Willie Nelson-On the road again och Lynyrd Skynyrd-Sweet home alabama...
Det börjar bli lite tröttsamt nu!!!

Men,men jag älskar dig iallafall, men börjar bli lite tveksam nu ju!! ;) haha!! *skämt!!

image81

Och äntligen har jag fått tag på blommor til den 28 maj!! :D  FINALLY!!!

Åh, just det fick ju ingen lön i fredags, fan var en jävla massa rångel! Men fick till slt tag på min chef som fick ringa lönekontoret, och idag fick jag tag på lönekontoret, så på måndag får jag lön!! ÄNTLIGEN!!!! :D:D::D:D:D

Nää nu ska jag snart käka lite smörgåstårta!!  :D  *mums!!

//Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0