Piss!!!

Hej!!!

Usch vad jobbigt det är dessa dagar då allt bara känns piss!! Man har lixom ingen lust till någontihng.. =(
Men, men man kan inte må prima jämt, men det vore ju underbart i och för sig.. Men vad vore det för liv då??

Aa då har en vart över hos mamma på kaffe fram tills nu, gõbben sov när jag gick men var vaken när jag kom tillbaks, men nu verkar han bara så allmänt sur och grinig.. Men han säger att han inte är det så det är bäst att inte fortsätta tjata på honom..

Hmm vad ska en hitta på då?? Det är ju världens underbaraste vår väder, men jag vet faktiskt inte om jag har någon lust med något... Hmm... Får la se vad det blir för något!
Jag vet att ikväll blit det iallafall "Så Ska Det Låta" ,som det blir varje fredagskväll!! Så roligt liv har jag!!! ;) haha!! Men jag trivs med iallafall!! =)

Hmm nää nu måste jag hitta på något vettigare än att sitta här!!

// Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0