Flamasen Kim!! ;)

Hej!

Nu sitter man här IGEN!!  =)  Ska iväg och jobab om en stund.. Ska bli rätt så skönt och jobba lite igen faktiskt. Men nu har jag inte många dagar kvar.

Sitter här med min kaffe och cigarett.. =)  För mig är det mums, men för många andra är det avskyvärt!!   Men det är dom de.. ;)  *haha!!

 

Musiken flödar ur högtalarna, men säg när den inte gör det och jag är hemma??  Musik måste man fan ha hela tiden, sedan skiter jag i vad man gör BARA musiken finns där.. =)  Det är min trygghet det!!




Jag har iallafall hittat min jacka som verkligen är ett MÅSTE för mig;

  Tycker verkkligen att den är SKIT snygg!! Vad tycker ni??


Nää om jag skulle hitta på något vettigt innan man ska iväg och jobba!!


// PuSS!!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Jätte snajsig var jackan inköpsställe? Kramiz

2008-08-22 @ 14:01:14
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0