Iskariot- två bröder en skuld

Hej!!

Skulle egentligen ligga och sova nu men så är ju inte fallet. Nää istället sitter man här och lyssnar på musik och väntar på att Tredje Skiftet ska börja, vilket känns som en evighet men det är bara 30 minuter kvar. Och inte fan är man trött heller.. Och nu kom Fredrik in med ett datachasi,eller hur det nu stavas.
 Ingen aning om vad han ska göra men det lär väl och märkas..

Vi har nyss sett Iskariot, speciellt med tanke på att det var jag som valde filmen efter dess utseende. =) 
 Tyckte att det såg ut som en film för mig, och det var det ju faktiskt. Plus att Gustaf Skarsgård är ju helt OKEJ att se på faktiskt!! ;)  *haha!

 Men nu vet jag inte vad vi ska se för film imorgon, någon som har något förslag???

Hmm nää om jag skulle lägga mig i sängen och zappa lite..


//PuSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0