Jobbing och bakning!!

Hej!!

Sitter på jobbet nu, har precis bakat äppelpaj.. Tycker det är lite roligt att det är JAG som bakar äppelpaj, eftersom att jag inte ens äter det.. =)  *haha!! Lite komiskt så!! Bakade även äppelpaj igår men då blev det bara en liten en, som de boende fick till kvällsmat, dom som var uppe alltså!! Jag bakade även en banankaka igår.. Tycker det är lite roligare för de boendena att få hembakat istället för köpa torra äckliga kakor som man får..

Fy fan vad trött jag är då!! Vet iallafall vad jag ska göra när jag kommer hem sedan; POWERNAPA=)  Längtar så in i helvete redan!! Också längtar jag till kvällen när vi ska käka tacopaj!! *MUMS!!  =) 

Nää nu ska jag forsätta jobba!!

// PuSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0