Knäckt.. =|

Hej!!

Idag har jag haft den absolut jobbigaste arbetsdagen i mitt liv... Usch och fy fan säger jag bara!!  Att inte han fattar att han ska göra som alla andra; ARBETA!!!!!  Inte springa runt och lala, visst man kan ge de boende lite extra sömn men inte så att det tar hela dagen för oss.. Fan nu när vi slutade så hade vi inte ens hunnit med hälften av de saker som skulle göras.. Och allt är hans jävla fel, fattar inte att en sådan inkompetent människa kan ha en fast anställing, och ännu minder förstår jag hur en sådan männsiak kan få jobba med gammla och dementa männsikor.. Blir så satans förbannad på sådant.. Lixom vem fan tror han att han är? GUD kanske!!!!! *arg!!
Hade jag bara haft mer ork under dagen så hade jag nog pratat med han, men jag orkade inte och jag menar jag är "bara" en sommarvikarie så jag tycker inte att det är mitt ansvar att prata med en människa som inte KAN få in i sitt feta lilla svarting huvud vad som ska göras, och hur vi gör det HÄR i Sverige!!!!!
Lixom när kvällspersonalen kom så sa dom till och med till oss att vi såg helt knäckta ut.. Och hur fan ska man tolka det då??  "Hej du ser förjävlig ut" det är ju verkligen något man vill höra. Lixom så jobbigt som det var idag ska det inte vara på jobbet, man ska lixom inte känna ångest för att man ska dit och nästan tycka att det är pest och pina att joba med vissa...


Känner att det är mycket aggression från min sida här, men det har ju varit så här under hela det året jag har jobbat där.. Visst han hade en period som var mycket bättre, men vad hjälper det nu?  Kommer nog ta livet av mig själv efter nästa arbetspass med honom!!

Tackar Gudarna för att det var en anna sommarvikarie där.. Idag är han en guldklimp i mina ögon!!  =)  Tack för att du fanns där och underlättade dagen någorlunda iallafall!!

Nää nu ska jag gå över till mamma och gå ut med jycken innan det är dags att bada och dusch!!

Ha en tevlig fortsättning på kvälllen!!

// PuSS!!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Usch da gumman, jag vet att han speciell men låt honom inte ta knäcken på dig. Han tror att han äger stället och kan bestämma allt själv. Tycker att du ska komma in till mig och jobba istället :D AH en bra helg ses under veckan Kram

2008-08-09 @ 15:06:37
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0