Konstigt dröm.. =|

Hej!

Hade en super konstig dröm inatt.. Drömde om Tezz,(från jobbet), att hon och hennes familj hade vunnit massor med pengar och att det hade köpt sig varsin super high tec bil.. Tryckte in en enda knapp så körde bilen av sig själv bara man sa vart han skulle köra.. Så hon och jag gled runt i bilen i skogen och jag vette faan vad vi gjorde där, men där var vi iallafall!! =S   Det var en massa saker som hände men som inte hänger ihop.. Men det får jag skriva ner senare, för nu sitter jag på jobbet, inte för att vi har så mycket att göra men ska gå och städa lite grann nu!!

Aja ses senare när jag kommer hem!!

// PuSS!!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Hihi gud va bra kanske ska spela på lotto eller nått sånt, vinner jag mycket får de en sån bil av mig :D Kramizar

2008-08-07 @ 11:34:24
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0