Mupp,Idiot,fuckface osv...

Hej!!

 Jaaa jag säger då det, det finnns lixom inga gränser för vissa!! Alltså jag förstår verkligen inte hur en människa inom vården kan/får bete sig på detta viset. Idag var vi 3 vikarier och en ordinarie, var av vi vikarier har vait där såpass länge att vi inte borde bli behandlade som idioter. Men tydligen så är det inte så.
 Av oss vikarier så har jag minst kunskap stuide mässigt inom vården, de andra 2 läser till doktor eller så är de utbildade US.. Men det är JAG som har jobbat i princip konstant i lite mer än 1 år. Så det är ingen av oss som är idiot på området.
 Men idag har vi nog varit det, iallafall 2 av oss, för ordinarien har verkligen favoriserat han som läser till doktor idag, och vi andra 2 var nog inte värda 5 öre i hans ögon ens.
 Vi bryr oss väl egentligen inte om det, men vi tycker att man ska vara professionell på jobbet och även om man stör sig på sina arbetskamrater så ska inte det gå ut över arbetet, men det har han tydligen VÄLDIGT svårt att förstå.
 Jag tror TYVÄRR att om han kommer fortsätta som han har gjort hitills gjort,fast chefer och sådant har pratat med honom, så kommer de inte få ut några vikarier när man vet med vem man ska jobba med. Och sedan tror jag att de ordinarie en efter en kommer att försvinna för att de inte orkar med honom. Tror verkligen det, om det inte blir någon förbättring hastigt. Tyvärr tror jag inte att det kommer att gå. 

 Så imorgon ska jag prata med hon som är "chef" när chefen har semester, tror hon förstår mig!! Hoppas på det iallafall.

Nää nu måste jag hitta på något annat att göra innan jag får  damp!!

//PuSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0