Trött.. =(

Hej!

Sitter hemma nu efter en hårt arbetende dag på jobbet!!  Känns satans skönt att vara hemma och bara vara faktiskt. Men jag kom ju fram till att jag är ju inte ledig förrens på tisdag.. =|   Gick på i tisdags morse och går av måndag kväll... Kändes lite piss men det får la funka, blir ju cash!! =)  Och det gillar vi.. *hehe

Hmm undar vad vi ska hitta på ikväll då? Inte allt för mycket vet jag bara, som sagt ska ju upp och jobba imorgon. Men nån rulle eller 2 kanske.. Vill se lite komedi nu tror jag bestämt att jag är sugen på faktiskt.

Sitter här och njuter av all musik jag har, shit vilken blanding måste jag ju säga själv.. Måste vara något fel på mig.. *haha!  ILLA!! ;)

Hmm nää nu ska vi snart över till mamma och Peter och käka kotletter,potatis och gräddsås.. *mums!!

 2 sommrar sedan

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Jag kommer och äter vilken tid blir det??? Kjam

2008-08-15 @ 16:04:08
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0