Helt onödigt

in första lista:  (vet ej vem jag "stal" den ifrån)




Vad blir ditt namn baklänges? Nossiln Mik

Har du gjort en snöängel i år? Nää inte riktigt varit väder för det

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 12 timmar

Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja

Tycker du att sengångare är söta? Joo det kan dom allt vara på sitt speciella vis

Har du någon gång testat karate?  Nix

Första sporten du gick på?  Fotboll

Minimorötter eller pommes frites?  Pommes frites

Vad längtar du mest till just nu? Shoppingen

Hur gammal har du tänkt bli?  Så gammal som möjligt utan att bli sjuk

Har du haft vattkoppor?  Yes, TWICE

Vad drömde du inatt?  Och det ska jag komma ihåg

Vilken tv-serie är bäst? One Tree Hill

Vad åt du senast?  choklad

Höga eller låga strumpor? Olika

Vad är du mest rädd för i hela världen? Tvestjärtar

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Ytterst sällan

Vad har du för färg på ditt påslakan? Mörkblått

Bikini eller baddräkt? Bikini

Är du mörkrädd? nej

Riktig gran eller plastgran? Plast

Tänt eller släckt när du ska sova? släckt

Godaste drickan till frukosten? KAFFE

Vill du bli president? Verkligen inte

Har du spelat i en teater? Njä typ några små uppsättningar man hade i grundskolan

Duscha eller bada?  Bada och sedan duscha

Har du gråtit i skolan nån gång? Ja

Hur tar du dig till jobbet? Promenerar eller cyklar

Har du någonsin sminkat dig som punkare? Hmm nää

Sjunger du på toa? Nix

Vilken färg har din jacka? Beige

Använder du långkallingar? Nej faktiskt itne

Är du höjdrädd? Njaa, om det är VÄLDIGT högt så

Vilket land vill du åka till? Typ alla som finns

Vad var det senaste som fick dig att skratta? När vi lirade Guitar Hero igårkväll

Vad ska du göra NU? Klä mig

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, svårt att inte göra det när vi bor ihop ;)

Har du sett din bästa vän gråta? Ja

Vilka vitaminer åt du när du va liten? ???

Vad åt du senast? CHOKLAD

Har du fått någon komplimang idag?  Nej

Har du varit med i en rättegång? Yes

Är du polare med grannarna? Njaa hälsar på varandra iallafall

Vilka språk talar din mamma? Svenska

Vilka länder har du bott i? Sverige

Senaste piercingen? Tutten

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? I lördags

Har du äggat ngn? Nej faktiskt inte

Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej

Suger det här? Joo lite grann

Har du varit på stranden? Jo när det var väder för det och jag var ledig

Har du haft en stalker? Inte vad jag vet iaf

Minns du din/dina musiklärares namn? Yes, Ulla Nilsson

Hur bra är din syn? Den duger för mig aif

Har du varit på ett party? Way 2 many!! ;)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nja det lockar inte

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Lite svårt har ingen

Har du varit utomlands? Ja

Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Mitt absolut första bröllop jag var på, en gammal klasskompis farbrors, kurdiskt.

Var är dina syskon just nu?  Har inga

Vad var den senaste drömmen du minns? Kommer inte ihåg någon

Vilken tid gick du upp i morse? runt 6 kanske

Vad ska du göra i helgen? Jobba, ha "middagsbjudning" och lira Guitar Hero.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? klart vi måste ses. hae massa saker som ska säljas vet du någon som vill köpa möbler?Varför blir du arbetslös?

När va du riktigt sjuk senast? Magsjuka i vintras

Vem är den senaste kändisen du tog på? :|

Vad finns i din bakficka? nada

Har du färglinser? Noppp

Vad gjorde du kl 2 inatt? sleepade

Vad är det första du gör på morgonen? stänger av klockan oftast

Vad ska du göra efter det här? Klä mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0