Fi** faaan!!!

Hej!

ja här sitter jag och kan inte sova, änd har ja jobbat och ej sovit natten till igår.. men inte faaan kan jag sova.. plus att nu har jag ett öga som gör ont som få.. fick ett myggbett på ögonlocket som ser ut som en böld typ... *arg!!   ser ut som om jag har gått 1000 ronder mot Tyson,svullen och röd... *suck!!

hur fan ska jag orka jobba til morgonen och sedan vara barnvakt på det??  någon som kan svara på det?!? kommer vara helt jävla död imorgon kväll ju..

faan va saker det ska hända hela tiden förresten.. som typ ikväll när jag  och älsklingen skulle ta våran kvällspromenad så var det inte många millimeter från att fredrik hamnade i bråk, å sedan var det bråk med samma personer i en ganska så välkänd trappuppgång här.. snuten kom, folk blev tagna, annar folk kom som hade slägga, avkaparhagel gevär och något mer med sig, jaa just det ja dom var med i HA också.. :|  fattar nada jag, men det är som vanligt...

kan inte sluta tänka på att jag ska orka jobba nu till morgonen, visserligen börjar inte förrens 7.30 eller om det var 8.00 till och med.... men det märks.. *gäsp!!   sitter och gäspar hur mycket som helst och har gjort det hela kvällen, men inte faan kan jag sova för det.. oj vad mycket jag svär nu då, måste bero på att jag är så satans trött...

nää nu börjar jag bli hungrig också.. SKRÄLL!!

// xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0