Gõtt!!

Hej!

Nu har Bamse varit här och hämtat Fredrik!! :D  Så jag får lite tid för mig själv nu! :D

Gud drömde om en kompis Tony i går när jag tog en powernap..  Var helt skumt, har lixom inte träffat han på år och dagar.. Så det kändes helt skumt juh!!  Men men så är det ju ibland!!

I lördags så var jag ju barnvakt åt Tilda, Alex & Alfred från det att jag kom hem från jobbet och fram till 18.30 typ.. Damn säger jag bara.. Var så slut på kvällen att jag tvårslocknade kl 21.00 ganska exakt.. och vaknade inte förrens klockan ringde kl 07.00 på söndagen.. Var så satans slut så det var inte sant!!  Hahaha!! ILLA ILLA!! ;)

Hmm nää nu ska jag ägna mig t något annat...

// Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0