Grannhelveten!!!!!

Hejj!!

Alltså jag tror seriöst att jag skulle kunna ha ihjäl mina grannar!! Shit alltså vad dom håller på på nätterna.. DEt är för fan skamligt! Åh blir så satans ARG, här ska jag upp och jobba på morgonen och de tar inte hänsyn till det.. Det gör mig så himla förbannad..


Men men jag får la börja ställa klockan tidigt på morgonen när jag  är ledigt också och då jävlar ska jag väsnas, det kan jag lova er... =)  *skadeglad

Aa, jag sitter på jobbet som vanligt och gör inte ett skit, men det var väl inget nytt.. :P *haha!!  Givande jobb känner jag..

Nää nu hör jag att det håller på och dolar med något så jag får väl göra det jag med då.. Nu när dom ska vara så satans duktiga och inte trötta som mig!!

// Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0