Gyllene Tider

Hej!!

Inge fest sugen jag blir när jag lyssnar på det då! JOOOO en hel del faktiskt, blir så där sugen på att festa hela nötterna igenom.. =)  Men det lär ju tyvörr och dröja innan man kan göra det!!  =(

Jaa som vanligt sitter vi här hemma och dolar medans vi väntar på Bamse..

Gårdagen blev kanske inte riktigt vad man hade tänkt sig, men Fredrik var nöjd och det var ju huvudsaken.. =)  Sedan var vi så satans trötta också.. Så när vi kom hem så tittade vi lite grann på tv:n men det blev inte mycket, för sängen ropade på oss!!  ;P  Och när vi väl hamnade där så dröjde det inte innan vi somnade kan jag ju säga..

Nää nu ska jag läsa lite nyheter..

//Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0