Jobb Jobb Jobb

Hej!!

Jaa nu sitter jag här på jobbet igen!! Och vad gör jag, inte jobbar jag för tillfället iallfalll... ;)  *mohaha!!  Sitter och bloggar jag, det är ju mycket roligare... *hehe!!

Nää ska bara skriva klart här och sedan gå ut och röka en snabbis och efter det ska jag ta upp de sista!! Så det är inte så där super mycket kvar att göra lixom...

Slutar kl 12.00 idag.. FY FAAAAN vad skönt!! =) Så då ska jag nog faktisskt hem och sova en timme eller något.. Ska ju lixom upp och jobba imorgon med..

Aja men nu hörde jag att Ann-Sofie gick ut och rökte.. Bäst jag skyndar mig!!


 // Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

God morgon! :)

2008-06-21 @ 10:38:31
URL: http://ikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0