Väldans trevligt!!

Hej!

Igår var man ute med några arbetsamrater och kökade och kollade på fotboll.. Det jag, Jeanette, Anna, Marja, Ann-Sofie, Fadhel och Anna-Maria.. Det var mycket trevligt måste jag ju säga.. =)  Och väldans god mat faktiskt.. *mums!!

Detta måste göras om lite oftare än vad det har blivit!! :D  Eller vad tycker ni??

Fan jävla fitt faan att vi förlorade mot Ryssland då!! Lixom aldrig förlorat en landskamp mot Ryssland, men det var ju självklart att det skulle hända nu lixom, när det enda vi behövde var oavgjort.. =(   Men men shit happens..


Aa, nu sitter jag här hemma och väntar på att mamma ska sluta jobbet så ska hon, jag, mormor och Peter åka och köpa en present till han.. Men han ska inte få den idag, utan nästa helg när vi ska fira honom... =)   Men han kanske kan få en blomkvast och en triss idag.. Kanske ska vara så generös idag.. ;)  *haha!!

Hm nää ska jag sätta mig och spela lite så länge..

C Yah!!

// Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0