Vill igen ju!!

Hej!!

Nu sitter jag här hemma och väntar på att jag ska ringa min älskling, så ska ja cykla och möta honom!!

Så jag roar mig med att sitta och kolla på bilder från min student!! och jag VILL också ta den nu igen, då skulle jag nog se till att vara lite fullare än vad jag faktiskt var..

Fan vilket härj det är här i Skoghall då, och bara en person som orsakar så mycket.. haha!! Men jag blir inte förvånad om vi säger så.. Hade inte ni heller blitt om det var ni..

Hmm, nää nu är det dags att ringa!!

// xo xo

Kommentarer
Postat av: fanny gillbjer

sv: ja gud,älskar henne! tavlorna fick jag när jag var mindre, innan jag tyckte om henne

2008-06-11 @ 09:31:27
URL: http://fannygil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0