POLLEN SKIT!!!

Hej!!

Jävla skit vilken jävla pollen då!! Uschabuscha!!

   

Ser ni?? Det är ju för fan sjukt hur mycket pollen det är nu alltså!!

Förresten jag & mamma var nere i viken här och badade Quando.. Jävlar vad han äskade det!! :D

   

Men kul hade vi iallfall!!

Aa, mamma & Peter dom svina ska och käka på
Pråmen idag, medans jag och Fredrik får nöja oss mend vanlig jävla kokkrov med bröd.. =(  Det tycker jag är väldigt orättvsst..

Men imorgon ska vi, alltså jag & Fredrik, ha så satans roligt.. Vi ska till Liseberg, och utan att det kostar oss ett öre.. Det är fan det bästa av allt det.. :D

Aja nu saja väl hitta på något annat!!

xo xo

Kommentarer
Postat av: Fanny Gillbjer

shit va mktpollen
ha en bra kväll!
kika gärna in min blogg!

2008-05-30 @ 17:39:34
URL: http://fannygil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0