Solen skiner idag!!

Hej!!

Jävlar vad varmt det har varit idag.. Inget dåligt heller!!
Trodde jag skulle smält bort när jag låg och brunade mig lite i solen.. Men det var skönt!!

Hm..Har det hänt något roligt i mitt liv då?? Nä faktiskt inte. Rätt dött faktiskt... Eller jo vi ska till Liseberg den 31 maj med fabriken, tackvare pappa Bosse.. :D  Fy fan vad roligt det ska bli!! Längtar så in i helvete!!

Imorgon ska jag träffa Emelie a.k.a Tasken, iallafall i mina ögon/öron!! ;)

Aa just det ja.. Jag har beställt blommorna till Doddos brudbukett!! :D  Fy fan vad roligt det sa bli att göra den!! Tror verkligen att hon kommer bli super nöjd, hoppas jag iallafall.. =| =P  Fast lite nervö är jag ju faktiskt, men jag tror att jag kommer lyckas alldeles utmärkt!! :D  Men en sak är säker iallafall, det kommer bli skit kul, har ju inte hållt på med blommor på väldigt länge!!

Aja nu ska jag hitta på något vettigare!

// Kimssan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0