Vet ej vad jag ska säga eller göra?!

Hejj!!

Aa,idag eller ja ikväll är det en sådan där dag då jag inte riktigt vet vad jag ska göra eller säga!! =| Lixom jag vet att du inte gillar att vara ovän med någon, men samtidigt tär det på mig... Önska bara att ni skulle kunna släppa taget om varandra, men det kanske ni gör en vacker dag och det hoppas jag inerligt!!!
Aja men det är inget att älta nu.. Får la ta allt som det kommer.. =)

Hmm vad har man annars gjort ikväll då??  Jo man har vart över till styvfar och systrami och kollat på "Så Ska Det Låta" och sedan tog vi med syrran hem över gatan för att kolla på film.. Det blev "Street Kings", och den var fan riktigt sevärd asså..

 


Nää nu får jag ta och hitta på något annat!!  Men ha det super!!
//Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0