Movies!! :D

Bangkok Dangerous- Det var inte riktigt min typ av film, men det var ändå mycket bättre än vad jag hade förväntat mig!! Men däremot så hade älskling förväntat sig så mycket mer!!  



Sex And The City- Det var en film jag fick sitta och titta på alldeles själv efter som love inte ville se den och sedan var han inte ens hemma så.. ;)  *haha!!  Det var ju en typiskt tjej film, helt i min stil!! Sådant gillas!!  Jag tyckte verkligen att den var se värd.. Satt här i min ensamhet och svor, grät och skrattade!!

 

Lösvikt- Shit alltså!!! Robert Gustafsson!! Behöver jag ens säga något mer eller??  *haha!! =D  Alltså den är den absolut bästa klippfilmen men han måste jag ju säga!!  Höll verkligen på att dö av skratt vissa gånger.. Finns ju inget stop på mannen!!  Ni som ej sett den GÖR DET NU!!!!!!



How she move- Den var verkligen inte wowig, men helt okej. Trodde först att den skulle vara lite mer som Step Up, men det var den inte vilket kanske var lite synd men ändå inte..

 


Kommentarer
Postat av: jonna

hej jag har utmanat dig.

2008-10-29 @ 21:07:01
URL: http://jooonnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0