I Can be the one

Heeeeeej!!!


Jaa ni!! Gick upp 07.50, när jag somnade vid 02.00 ungefär.. Men ca 6 timmars sömn är fasen bra för att vara mig måste jag ju säga. Men det är snart 2 timmar sedan och jag har inte riktigt vaknat till liv än.. ;) 

Trodde jag kanske skulle få jobba idag men det var någon annan som fick den turen.. =(  *snyft!!  Men fick en förfrågan om torsdag så får la hoppas på den då istället. Men skulle egentligen vilja ha allt, men man kan ju inte alltid få som man själv vill!! *haha!! Vilket i sig är JÄVLIGT synd!!  

Just det igår var det upp tidigt igen, för då skulle jag med mamma till sjukhuset och hålla henne sällskap, vet ju själv hur jävla tråkigt det är att sitta där själv och bara vänta. Så det var dagens goda gärning!! =)  Först skulle hon göra ett ultraljud på hjärtat,och läkarna kunde tydligen inte se något ovanligt.. Vilket var en lättnad. Så efter det gick vi ner till kaffeterian och käka lite lunch eftersom det var nästan 2 timmar kvar tills nästa tid. Och när vi satt där så kom våran gammla frisör som även är mamma till en kompis till mig. Hon är som sagt frisör MEN hon hade brutit  armbågen!! AJAJAJAJAJAJ!!!! Så som ni förstår så är hon sjukskriven nu.
 Men iallafall så när det blev dags att röra sig upp igen för nästa test, vilket var ett arbetstest, så visade det sig också gå hur bra som helst, det enda dom hade att säga var det där gammla vanliga tråkiga lixom, röra mer på sig gå ner lite i vikt och att hon hade högt blodtryck. Men det visste vi ju lixom redan. Så i princip så är hon helt frisk alltså!! :D  


Vad ska jag hitta på idag då för kuligt?!?!  Städa,tvätta??!?!  Nää det lät inte kul alls. Får se om mamma & peter ska till Ö&B, kanske man ska fråga om man får joina dom.. För Ö&B är alltid lika roligt!! =) 

Nää nu ska jag käka lite frukost!!

//K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0