Uddevalla & Blom's

Hejssan på er allesammans!!


Jaa måste ju börja med att berätta att jag kunde ha jobbat natten till idag FAST jag hade druckit öl!! HAHAHAHA!! Fatta vilken panik det var då eller??  Men chefen tog sitt förnuft till fånga några få minuter senare, vilket var tur för min del OM det hade hänt något.
 Så jag fick mina timmars sömn som jag hade hoppats på eftersom det var Blom's & Uddevalla idag. Hittade lite smått och gått där nere, lite mer julklappar till barnen och massa saker till mig själv. ;)  SKRÄLL!!! ;)

Sedan bar det av till Uddevalla, var av vi åkte först till Johanna och tog en snabbfika, vidare till Peters kusinbarn som äger en pizzeria och lunchade lite. Det var jag,Peter,mamma & mormor. Sedan åkte vi hem till Micca & Alecc. Och Freja & Elvis givetvis..=)  Där blev det lite mera fika..

 När vi åkte hem så efter ca 20 minuter i bilen tvärslocknade jag och vaknade när jag såg "Välkommen till Säffle"-skylten. Var en aningens trötter tror jag.

 Och nu blir det till att hoppa in i badet och sega lite. Upp tidigt imörra ju. Städa lite grann, Fredrik kommer hem imörra jämt så att han inte ska behöva göra allt, mer än att dammsuga kanske.. ;)

C U Later!!

// K



  

Ego Girl.. ;}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0