Uppdatering

Hejj!!


Jaa ni vad har jag hittat på sedan jag skrev sist?? hmm massor skulle jag kunna tänka meii.. haha! :D  Men det vesäntliga är väl att jag har jobbat, beställt kläder, handtat kläder hämtat ut kläder och vart med Emelie & Kim. Emelie har även "skällt" på meii för att jag är så dålig på att uppdatera här.

Måste ju bara visa er jeansen och klänningen som jag har köpt på Haléns;

 

Så jävla underbara. =) 

Nää nu ska jag njuta av ensamheten och lite sådant som hör till!!

// Kim!!


Kommentarer
Postat av: Em

Vad duktig du var nu, nu slipper jag skälla på dig mer. ;) Finfin klänning! =) Filmkväll snart? Puss och kram

2009-12-06 @ 20:35:37
Postat av: Kimssan

Jaa absolut måste vi ta filmkväll snart.. =) det tycker ja skulle va skit kul!! :D puss & kram!!

2009-12-08 @ 09:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0