Alla <3's Dag!!

Hejj!!


Jepp då är det Alla Hjärtans Dag, och här sitter jag vid bloggen och har inget bättre för mig!!!  ;)  Me & babe har typ precis käkat. Thaimat!! =)  *mums!! 

Fick även lite presenter av honom: 

Även katten var med mig och firade!! =)   

Men nu står älskling i duschen så ska vi se lite film om en stund. Det var några dagar sedan som vi kollade på film faktiskt, men jag har inte varit så himla sugen, sen har vi bråkat en del också. Men det är ju det att man går varandra på nerverna ibland, ingen männiksa är perfekt,men nu är det iallafall bra. Vilket är otroligt skönt, för fan vad det tar på krafterna när man bråkar, shit alltså!! Man kan inte tro att det är sant!!

Idag var jag inne och jobbade som resurs, skönt att komma in lite ibland så där faktiskt, så man vet att dom ej har glömt bort en..  ;)  Det var min handläggare på arbetsförmedlingen orolig över att de skulle göra. Just det på tal om det så nu ska jag ringa komvux på måndag morgon och se om dom kanske kan skicka paper till mig som ska fyllas i innan jag kan börja plugga!! Helt otroligt nog så längtar jag faktiskt till att börja plugga igen! Det trodde jag ALDRIG, ingen i min närhet heller tror jag..

Nää nu ska jag kolla runt lite innan filmtajmen!!

Trevlig kväll på er allesammans!! ;)

// PuSS



Se vad fint mina fötter sticker fram?!?! ;)

Kommentarer
Postat av: ida

är det nicken?? katten alltså... :)



ha en bra alla hjärtans dag.. kram

2009-02-14 @ 20:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0