Filmtajm

Hej!!

Nu har jag och älskling kollat på 2 filmer.. Patrik 1,5 och Sex Drive. Den sista filmen verkligen SÖG!!!!!!!  Det var rena rama skiten... Förstår inte att sådan skit får göras.. Blir så satans störd!!!!  *GRR!!! 


Patrik 1,5- Helt jävla underbar!! Absolut min stil av film!! Den sak lätt ses igen iallafall!! Det är en sak jag kan lova er.. =)  Plus att jag tycker att det är väldigt bra att man gör en sådan här film, som faktiskt är en mycket seriös men samtidigt väldigt rolig. Men det kanske kan få en del att tänka om när det gäller homosexuella!  Man kanske kan förstå att även dom är människor som vill leva ett liv som alla andra och att dom med allt rätt ska få göra det utan några ifrågasättningar..  För min del är det en självklarhet, men det är inte det för alla. Många har mycket svårt att acceptera det.. Hoppas bara att folk som har sett den kanske kan tänka om lite grann iallafall och komma en bit på vägen!! 

 


Sex Drive- Finns inget att skriva om filmen. Det var rena dreten.. Rätt så nasty var den också.. *URK!!!

 

 Nää nu blir det att zappa lite på tv:n innan det är dags för sängen!!

God natt på er!!

// PuSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0