Fuckifucki, suckisucki!

Hej!

Sitter här i köket, vaknade för typ 1 timme sedan. Av grannarna, men det var ju inget ovanligt. Fucking asshole!!  Ibland tror jag faktiskt att jag skulle kunna gå upp och slå ihjäl dom.. Men men dom har tyvärr inte fattat det där med att man tar seden dit man kommer.. PUCKON!!!!!
 Fan när babe och jag ÄNTLIGEN sover i sängen lixom, nää då jävlar ska grannarna hållla på.. Lixom det är inte var dag vi gör det faktiskt, för han har en förmåga att somna i soffan.. ;P  Vilket egentligen inte gör mig något. Funderar skarpt på om man skulle gå in och lägga sig och sega riktigt ordentligt faktiskt. *hehe!!

Faan vad jag vill på D-A-D den 3 aprilNöjes då.. Fatta vad coolt eller?!?! Nattiz, PLEACE bli med då!! =)  Min babe är säkert också med,men han vet ju inte riktigt vilka det är. =(  Vore roligt om någon som vet vilka dom är följer med ju! =)

Drömde om Jonna och Louise från gymnasiet, i hela drömen datt dom "fucki fucki" och den andra svarade "sucki sucki". Fan blev helt TOKIG ju!!

Nää kaffe eller sängen!?!?!?

Det märks!!

/ PuSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0