Glasögon=trend??

Hej!!

Uh ähhh!! Guuu så tråkigt det är då.. Fan finns ju inget att göra ju!! Får fan spel snart.. Och inte ett skit går det på tv:n heller, men dte är ju inget ovanligt!! Som varenda fu*king jävla dag, typ!!

Så vad har man gjort idag då?? Inte ett skit egentligen.. Joo har i och för sig snackat med Nattiz idag, hon skulle f sina glasögon.. Nörd-Nattiz you look good!! ;) 
Fan känns som om det är dags för mig med att skaffa glas ögon, alla gör ju det så varför ska inte jag följa trenden?? ;)  Det är som jag och Nattiz sa, det kan vara en jävligt snygg assosiar(ej säker på stavningen men det får duga). Så det får nog ta me fan bli..
Emelie har också spectacles on her way så..   ;)

 

Nää nu ska jag sätta mig och spela lite Puzzel Hero!!

//PiZ  //OuT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0