MAGKATARR

Hej!!

Har nyss kommit hem från akuten!! Åkte in dit strax efter kl 13.00, så jag har ändå tur som är hemma redan nu.. :P  Otroligt nog faktiskt!!  Har haft satans ont emellan brösten sedan igårkväll, men det gick över så vi trodde inte att det var något speciellt. Men idag kunde jag inte ens diska en tallrik utan att det gjorde ont så in i böveln.. Så älskling ringde till Gripens rådgivning och dom sa på en gång att vi skulle åka in till akuten istället! Så det var bara att ringa Peter och höra om han hade lust att köra in mig!!
 Men om vi säger så här det visade sig bara kännas så himla mycket värre än vad det egentligen var, jag har Magkatarr!! Och hur kkul tror ni det känns???  INTE ALLS!!!!  Men ändå så himla skönt att det "bara" var det och inget annat.

Nää nu ska jag fortsätta med käket, men jag har iallafall hunnit uppdatera er!!


// PuSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0