Sore like HELL!!

Hej!!

Så nu har jag precis badat och duschat klart och slängt i mig en smörgås!! =)  Fy satan som jag kommer att må i kroppen då.. Var ju med Emelie på ett gympapassFriskis & Svettis, och nu är jag helt slut!! =(  Ser fram emot att krypa ner i soffan och kolla på UFC,som också har blivit ett beroende! :P Kolla och se alla snygga MÄN och hur de får arbeta! ;)  Medans jag ligger i soffan och pimplar vatten..

 Forrest Griffin, så satans charmig ju!!  ;)

 Forrest igen! =)

 GSP The one and only!! Soooooooo HOT!! ;)


Nää nu får det nog ta me faaan bli soffan!!

Ha det underbart allesammans!!

//PuSS!!


(och detta inlägg som skulle hamna under vikt, men nu blev jag osäker men jag lägger det där iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0