Träningsvärk!!!!!

Hejj!

Aa då sitter man här hemma med världens träningsvärk då.. =( Men jag måste säga att samtidigt som det gör så satans ont och värker i kroppen så känns det riktigt bra!! =)  För det är ju ett tecken på att man har gjort något iallafall!!  Och det gillas!! =)  Så tack Emelie för att du drog med mig, och jag följer nog gärna med igen!!

Och henne jag träffade igår på passet som jag kände igen så men inte kunde placera henne, inatt kom jag på vart hon hörde hemma; hon är skolsysterJohn Bauergymnasiet!! =)  Kom äntligen på det, tog sin lilla tid men men.. Shit happens!!


Inatt drömde jag om Kasra, så när jag vaknade kunde jag inte förstå hur det kom sig. Jag har ju inte träffat han på flera år MINST!! Men så kom jag ju på att Emelie & Kim umgås med honom så Emelie pratar lite om han så ibland.. Tyckte iallafall att det känndes konstigt att dröma om honom!! =)  Det kändes så weird på något sätt.

Undrar vad man ska göra idag då?? Kanske ut och gå lite.. Synd bara att det är så jävla tråkigt och grått ute!! =(  Önskar mig lite solsken nu faktiskt!! Det skulle inte sitta helt fel, jämt bara så att man hinner bygga upp lite av den försvunna energin!! Men just nu känns det som att det är ljusår här ifrån!! =(

Oj nu damsuger grannarna, REDKORD!!!! Annars brukar hon göra det mellan 7-9,typ, på morgonen!! IMPONERAD!!! =D  Men vill ändå inte ha dom här..Ibland kommer jag på mig själv med att säga väldigt opassande saker om folk med en annan kulltur, vilket inte alls är passande för mig!! Men till mitt försvar så händer det bara mot sådana som är väldigt EXTREMA!!
 Hoppas nu att alla har tagit mig rätt, så att det inte blir väsen.. :P  Men det tvivlar jag på att det blir!!

Nä nu ska jag hitta på något annat!!


// PuSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0