Uhh så bra!!

Hejj!!


japp nu ikväll har jag och älsklig kollat på 2 stycken filmer igen! =)  Och om man säger så här så var det absolut värt varenda sekund av stilla sitttandes i soffan alltså!!  MHMHMM!!!  Me like!!

Changeling- Den utspelar sig på 1920-talet, med Angelina Jolie i huvudrollen för er som inte visste det. Och Clint Eastwood som regissör. Först ville jag egentligen bara se den för att Angelina var med och babe ville det för att det var Clintan som hade regiserat. Men vi blev väldigt positivt överraskade alltså!! =) En film som är mycket värd att se det kan jag lova er, och absolut om man gillar verklighets baserade filmer!

  

Underworld Rise of the Lycons- Den tredje delen av Underworld, men det är den som berättar hur det började med Viktor och vad han var för någon. Och varför Lucian är sm han är. Också en film som jag absolut kan rekomendera för er som gillar de andra Underworld-filmerna.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0