Varför tänder hetrosexuella tjejer/kvinnor på just tjejer/kvinnor?

Varför tänder hetrosexuelle tjejer/kvinnor på just tjejer/kvinnor?

Det stod jag,älskling och en polare till honom och disskuterade inne på Pekås igår!! Det hela började självklart med att vi stod och snackade film, så kom vi in på en film med Angelina Jolie.. Och kom fram till att jag var nog den som dregla mest över henne.. ;)
 Vi kom iallafall på att i princip alla tjejer kolla in andra tjejer, VARFÖR gör vi det?? Jag menar jag hör väldigt sällan en hetrosexuell kille säga " WOW kolla magen på den killen" eller " Jaa det är något visst med den där Johnny Depp".  Helt seriöst så tycker jag attd et är en ganska så intressant fråga, eller är det helt enkelt så att alla tjejer är lite bisexuella iallafall?   *fundersam!!  För om vi säger så här så lovar jag er att alla ni tjejer har en kändis brud ni har ett extra gott öga åt, så har ni säker slängt ur en liknade kommentar som mig; Enda bruden som jag skulle bli helt lesbisk för är Angelina Jolie, fast det var ett mycket finare uttryck än vad jag brukar säga så ha lite fantasi så vet ni vad jag säger!! ;)  *haha!!


Och om ni har något bra svar på mina funderinga så kommentera gärna det!! =)

Vore uppsattande och höra lite åsikter faktskt!!  =)


// PuSS!





Vem är eran dröm tjej/kvinna??

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej tjejen! Du är utmanad på min blogg. gå in o läs reglerna!



Vem skulle inte bli bi för angelina?

Jodå jag har en del killar säga att den o den e snygg :)



Puss hej



2009-02-19 @ 23:20:25
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Tezzie

Hejsan gumman haft en bra helg?

2009-02-23 @ 14:29:34
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0