Nu är det...

nytt år och dags för nya inlägg som ska förgylla någons dag..  Men mesta dels mitt eget!!

Det är säkert 10 år sedan jag gav något nyårslöfte men i år gjorde jag faktiskt det..  Jag ska krympa hade jag tänkt mig.. Givetvis ska jag hålla er uppdaterade om mina kilon och centimetrar som försvinner, men något jag ej kommer att avslöja är själva siffran jag börjar på.. Men det får ni ta och det tror jag i och för sig att ni överlever så.. ;) 


Nää nu ska jag strax sussa!!

// PuSS!!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Lycka till gumman det klarar du ska du se, även om det är jobbigt men efteråt är det värt det. Ha det bra Kram

2009-01-04 @ 07:40:52
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0