Staden lever fortfarande

Hej!!


Staden överlevde att jag kom in en stund! ;)  Jag och Emelie blev sittandes i Mitt i City i 2 timmar, som gick alldeles för fort!! =(  Men vi skulle ju anntagligen ses igen nästa vecka och kanske bowla!! =)  Vilket jag tycker är skit kul!! =)  *hehe!!

Jag hoppas verkligen att det går bra för dig nu gumzan min och att ni, eller rättare sagt du, kan få ett så kallat avslut på det hela och leva vidare med livet!!

Nää bäst jag sätter på kaffe nu och kör i gång en maskin med disk för Marianne är på väg ner så..


Aja men jag återkommer i kväll säkerligen!!


// PuSS!!

  Bjuder även på denna underbara bild som är från den 31/12-05

Kommentarer
Postat av: Em

Hej vännen!

Tack ska du ha, det värmer! Håller med om att tiden gick alldeles för fort, får ses snart igen! =)

Snygga bilder för övrigt ;)

Puss och kram

2009-01-21 @ 20:49:18
Postat av: Kimssan

jaaa du Emelie,jag kan inget än att skratta åt det mesta faktiskt när jag sitter och tänker på massa av d saker vi gjort tillsammans!! =) *haha!

2009-01-21 @ 23:15:17
URL: http://tisaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0