Kuvällen

Då var det snart dags för att gå ut och ta en nypa friskluft.. Vi ska jömt bara ta en liten sväng om här,bara för att strecka lite på sig. =) 

Först så satt jag här hemma och kollade på hockey, men det är nästan inte ens roligt att se längre ju.. Vi utklassar ju SAIK. Lixom lite match ska det ju ändå vara!! Men jag klagar inte på att vi vinner för det är inte mer än rätt.. ;)  *mohaha!!  Och riktigt roligt för Gustafsson som fick slå rekord.. =)  Sådan gillas... ;)
 Men iallafall så bytte vi över till Spårlöst,jäg kan själv känna hur nervöst och alla frågor som snurrar i huvudet på en.. Det är en sådan där olustig känsla över det. Jag kan ju bara försköa sätta mig i hennes sits, och tro mig det kan jag. Alla dessa frågor om varför, när, om o.s.v.  =|  *suck!!Om jag någonsin kommer träffa min pappa igen så har jag alla frågor i huvudet. Vet precis vad jag ska fråga, men vet också att det kommer såra oss bägge, så frågan är ju egentligen om jag verkligen vill eller om det är bättre att bara vara tyst och låta det vara som det är nu..

Nej usch det var ju inte detta jag skulle skriva om ju.

Nu blir det att klä på sig och dra!!

ha en underbar natt allihopa!!

// PuSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0