Homosexuallitet

Hej!


Det finns något jag har haft väldigt svårt att släppa under hela kvällen och natten.. Folks fördomar mot homosexuella!!  Det började med att jag och mamma satt och pratade om folk som finns i vår "bekantskap" som är homosexuella, vilket faktiskt är en hel del när man tänker efter. Ingen nämnd ingen glömd!! ;)  Och att vi även känner folk som har extrema fördomar emot dessa stackars männsikor. Vad är meningen??  Vad ger er rätten att dra alla över en kam?? Och folk snackar om rasism mot invandrare och säger att man inte ska dra alla över en kam, men ska man det med homosexuella då eller??

 Blir så satans störd på det. 

 Som ALLA min vänner vet så har jag en homosexuell i min skara. Och han är en av de människor jag älskar allra mest. Kan inte förstå att folk kan "hata" honom innan de ens har träffat honom, för det kan jag garantera till 99,99% att ni skulle älska han lika mycket som jag efter det. Man kan inget annat!! ;)  <3  
 
 Det var som på gymnasiet så skulle vi debattera inom gruppen om vi var för eller mot att homosexuella skulle få LOV att skaffa barn. Och det jag sa då står jag för lika mycket än idag. Jag känner att jag absolut inte KAN vara emot det för det är som att gå emot honom, för om det en dag kommer sig att han vill skaffa barn så vet jag att han skulle vilja ha mitt stöd. Och det skulle han få till fullo!!!!!  Men nu vet jag ju i och för sig inte hur han står sig till barn frågan, han kanske inte ens vill ha barn det vet jag faktiskt inte. Men OM!!!!

 Och sedan detta att 2 tjejer skulle vara mer acceptabelt, vad är det för jävla bullshit då?!?!?  bara för att det är alla kåta killars dröm eller?!    Nää men seriöst, vad ÄR skillnaden??  (förutom könen)

Nää ska inte sita här och reta upp mig när klockan snart är 05.00, men har så svårt att släppa det!!

//Tisaou





 
Du är värd allt!! Älskar dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0