Hur kan man vara så dum???

Hejj!!


Jaa då sitter en här och väntar på att man ska iväg och jobba. Förstå vad konstigt det känns att göra dag?!!!  Har de senaste 2 månaderna bara jobbar nätter och några ytterst få kvällar.. :| Känns satans weird!!

 Hu faan kan jag vara så dum och gå me på att jobba när jag är ensam hemma?? Skulle ju vara kul och va hemma någon gång när det ändå bara är jag och katten.. Men nej då inte Kimssan inte.. Det är ju dumt lixom!! Passa inte på för guds skull!!

Igår var det bara att stiga upp runt halv åtta för att följa med Peter & mamma till vetrinären med hunden för atts edan dra oss vidare till ÖB för att köpa kattmat.. Kattmaten blev satans dyr åxå för mamma.. (blev en hel del annat åxå plus att jag lånade ju lite cash till lite onödigheter)
 Sedan var det Rusta och Willys samma sak där blev lite mer än vad man hade räknat med. Hann komma hem och slappa en mini stund och sedan var det dags att dra och jobba till 22.00. Det gick i ett igår kan jag ju lova er. Och idag är det faan inte mycket bättre faktiskt. Först nu ska jag jobba mellan 07.00-14.00 och sedan ska jag möta Marianne så ska vi knata hem till henne för jag ska hjälpa henne färga håret och så ska jag SJÄLVKLART pussa på Hampus!! ;}

Så man har att göra. Har även tänkt mig försöka hinna träffa lite andra människor än dom här i Skoghall också denna veckan, men vi får la se hur det blir med det.

Nää nu ska jag klä mig!  Ha en underbar dag alla trogna!!

// K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0