Jobb 16 timmar av 24

Hallå hallå!!!


Hoppas det är bra med alla!! Här är det faktiskt förvånadsvärt bra!!

Så vad har jag pysslat med sedan sist?? JOBBAT!!!  HAHAH!! Vilken skräll va?!?!  ;}  Inge som blir förvånad antar jag..  Hade även en eftermiddag med Marianne och Hampus. Snosa BEBIS!! Älskar't!

   


Här om morgonen hade jag även en film morgon kollade på Mama Mia, Juno Och The Other Boleyn Girl. Det var helt okej filmer. Filmer i min smak för dagen iallafall!! :D  haha!!

  


Kl 7.00 imorse gick jag av mitt natt pass. Fredag morgon började jag jobba kl 7.00-14.00  och då gick jag sedan hem för att vila en stund efter som jag sedan 8 timmar senare skulle gå på mitt nattpass.. Är väl ganska idiotiskt att jobba så men va faan.. Det ger ju pengar, och det säger man ju aldrig nej till. Och det är inte varje dag man tar på sig sådana pass, så ibland tycker jag allt att man får "offra" sig lite för de gamla!! ;)

Nää ha en bra kväll allesammans!!

//K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0