Sedan sist

Hejssan på er!


Jaa nu kommer det roliga igen att komma på vad man har gjort sedan man va inne sist?!?  *hmm!! 
I torsdags vet jag att jag var på Kronoparken och klippte meii, träffa mormor,Nattiz & Lillan. Och sedan dess ahr jag jobbat. Jobbat mycket nätter den senaste tiden, vilket jag absolut inte klagar på.. ;)  *hehe!

Kom på det att jag hade iaf 7 timmar på Kronoparken men hörde inet av meii till Emelie.. DÅLIG stil Kimsa!! Usch och fy.. ;P


Hmm vet inte riktigt vad det är men har inte mått tipp topp den senaste tiden,eller jo egentligen vet jag ju vad det är. Men orkar inte riktigt med allt, däärför jag vart lite osocial när folk messat opch så har inte orkat svara på dom. Hoppas väl kunna komma underfund med allt inom en snar framtid. Annars blir det surt.. För meii själv alltså.

Hmm nää ska nog se lite på TV nu el något, rensta lite lådor & skåp kanske får la se vad det blir..

// Tisaou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0