The talk!!

Hej!!

Igår, eller kanske rättare sagt inatt satt jag och pratade med en gammal vän till mig i över 90 minuter,vilket för övrigt är satans länge sedan man snackade med någon så länge.
 Vi satt i vilket fall som helst och snackade om allt möjligt,gammla tider,nya tider och kommande tider. Men det var mycket av det vi sa som fått mig att fundera en hel del på vissa saker.

* Vad hände med mig?
* Varför gjorde jag som jag gjorde?
* Var det rätt?
* Vad hände mellan oss?
* Kommer det upprepa sig?
* Hur gör jag nu?
* Skulle jag ha väntat längre?
* Vad säger jag?
* HUR säger jag?


Tankarna bara snurrar i huvudet,men jag kommer inte fram till något.. Det är en aningens frustrerande kan man minst sagt säga. Samtidigt som jag vet var jag vill så känns det ändå.. Hmm!! Jaa nää jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska beskriva det. (hoppas ni förstår iallafall)
 Det känns nästan lite upp och ner typ. =|

Nää nu får jag allt hitta på något istället för att sitta här och filosofera!!

// Tisaou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0