YES YES YES!!!!

Hej!!

Hade jämt LITE sömnproblem i natt,så kom inte i säng förrens vid 8-tiden i morse. Och klockan 11 ungefär så ringde enhetschefen för Björkhagasgården och frågade om jag ville ha ett 2 månaders vikariat!! DÖÖÖÖÖH tänkte jag då!! Knäpp eller,klart som faaaaan att jag vill!! =) 
Så från 20 april till 20 juni har jag ett vikariat!! Och sedan efter ca 2veckor så börjar mitt sommarjobb där!! :D  Så jag är lycklig kan man ju kanske kalla det!! =)  Det rullar på nu!!  Satans helvetes jävla underbart är vad det är!


Nää det var allt för just nu!!

// K!


Kommentarer
Postat av: micke

Ingen sweden rock alltså,du jobbar för mycket måste ha semester oxå

2010-04-09 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0