En vecka att se framemot!!

Hejssan på er!!


Sitter som vanligt nere hos mamma & Peter å klickar runt. Passar på att göra det innan det är das för mig att knalla upp och dammsuga och städa lite grann.. *SUGER FETT!!! 

Denna veckan kommer bli rolig känner jag!! Iallafall imorgon och onsdag. =)  Imorgon ska jag leka med Ida är det tänkt och på onsdag ska jag och Emelie ta en öl i stan tillsammans!! Ska bli riktigt kul. Försöker träffa lite old buddies!! Vilket är underbart kan jag ju lova er!! :D 


Igår var jag och jobbade på Gunnarssärgården för första gången så mamma fick följa med och visa vart jag skulle visste ju lixom inte ens vart den stora entren var så.. :P  *haha!! ILLA ILLA!!!  Men det löste sig och gick jätte bra. :D 

Har även börjat kolla på Sons of Anarchy, damn vilken underbart skit bra serie alltså.. Föll mig precis i smaken!! :D Och sedan gör det ju inget att Charlie Hunnam är fin och titta på!! ;)  haha!!

 

 

Nää nu ska jag väl gå uppoch göra allt det där tråkiga!! =(

 

//K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0