This is for you Emelie!!!!

Du som alltid tycker att det händer lite konstiga och plötsliga saker för mig. Nu har jag något att förtälja dig, men det gör jag inte förrens du kommer hit!! =)   Taskigt av mig va?!?  ;)  But I know you like me anyway!! ;)


Jaaa är på ett ganska bra humör idag fast jag knappt sovit något, men har funnit rytmen för det så.. Jag klarar mig! :D


I lördags gjorde jag fläskfile med ädelostsås och ris, och fy fanken vad gött det var..  Så jag hade gjort en jävla massa mat och det var tur för sedan jobbade jag natten. Fick jag reda på med ganska kort varsel. Men börjar bli van det med ju. Denna gång var det iallafall 3 timmar innan jag skulle börja, sist ringde dom när det var 45 minuter kvar tills det var dags att jobba. Så 3 timmar är ju rena lyxen!!

Nää!!

// K

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0