Buddy

hallojsan på er!!


Jaa vad har jag gjort sedan sist då??  Hm, en hel del men ändå inte faktiskt. Just nu sitter jag nere hos Peter och tvättar lite så passar på att uppdatera er lite grann! ;) 

Har jobbat en del den senaste veckan, så har inte hunnit med så mycket mer egentligen. I lördags var jag på Buddy Holly-The Musical, var riktigt bra. Är ju sådan jävla skön musik. Men både jag och mamma tycker inte att det borde inte kallas för musikal, utan för en "show".



vad har jag gjort mer sedan sist?? Kommer faktiskt inte ihåg men lite saker bara.

Immorgon åker jag upp till Kronoparken för att sova kvar där!! =)  Eftersom vi ska ändå upp dit på torsdag för mormor fyller år. Så imorgon ska jag till Emelie. :D


Nää nu blir det mer kaffe.

// K!


Kommentarer
Postat av: ida

snart dax igen nu tycker ja :) ja packar ihopp mej å kommer till dej nästa gång.. hur ja nu ska hitta dit.. haha.. hoppas allt e bra!! kram

2010-03-08 @ 22:27:38
Postat av: Elin

Hejsan:) Jag var också och såg Buddy Holly..så bra!:) han är sån fin tycker jag:) Allt bra annars me dig?:) kram

2010-03-09 @ 08:35:24
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0