Något nytt varje dag =)

Hallojsan allesamman!!


Fasen denna veckan har man haft lite att göra och vart social och allt som hör till. =) Ibland har man verkligen nada att göra & ingen att prata med och sedan helt plötsligt så händer allt på en gång och man ska ses med den & den & den.. Och så ska man jobba på det, hinna sova, hålla ordning i hemmet osv. Men har kommit fram till att jag klarar mig ju på 4 timmar när det blir så här. Och så sover i kapp de timmar när jag dör.. =) Så resonerar Pimpalimpa!!

Förra torsdagen var jag in till stan och fikade med Anna Ö, vilken var väldigt trevligt eftersom det var näst intill 2 år sedan. :D  Få allt se till att ses oftare nu tycker jag!!

Sedan har jag jobbat under typ hela helgen. Sedan i tisdags var jag upp till KRP och var hem till Emelie & Kim fika lite och tjöta med dom, sedan var det dags att göra natt igen.
Förresten Emelie grattis till jobbet!! :D  Är så glad och lycklig för in skull ska du veta!!
Så var det onsdag då var det dags att gå upp i tid igen och så ta sig hem till Ida & flickorna. Så då spenderade man dagen ute hos dom.

Och idag var det bara att Marianne & Hampus tur för en del av Pimpalimpa! :D  Och ett stort grattis till Marianne & Göran som idag förlovade sig! :D  Grattis grattis!! :D

Jaa och sedan är det lite andra människor man har pratat med och tagit upp kontakten med igen från förr.. :D

Just idag älskar jag mitt liv!! :D

// Love!!!


Kommentarer
Postat av: Em

Hej vännen! Roligt att allt känns fint! Och tackar =). Ses under helgen kanske? Puss

2010-03-18 @ 18:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0