Vampyren Kim!!

Hej!!


Jobbade natten till idag så var hemma strax efter sju och jag somade väl kanske vid 8.30. Och jag vaknade  vid 13.30.
Det var väl inget speciellt med det, gick ner till Peter drack kaffe satt vid datan och sedan gick jag ut för att röka. Kommer in går på toa och kollar på min arm och då börjar jag ASGARVA!!!!!!   Det jag hade vaknat av var att jag trdde jag hade blitt biten i armen och set gjorde ont. Men tydligen hade jag bitit mig själv, så det har till och med gått hål!!

Men asså seriöst, fatta vad sjuk jag är då.

Kändes som.. Aaa nää går faan inte att förklara. Men jag kan ju lova er att jag gapskaratta när jag upptäckte det.!!


  // K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0