Världens bästaste bästa!!

Halloj!!


Jaa ni igår var det INTE min dag kan jag ju lova er!! Allt var bara totalt värdelöst. Men som tur är har jag världens bästa! Så jävla underbar så det finns inte! Trodde bara sådana killar fanns på film.

Allt började på förmiddagen när jag sotd och diskade, bestikstället föll omkull! Då var det kört för min del. Det var nära att jag tog den där jävla stekpannan jag höll i handen och slängde in i resten av diskstället. Men kom till sans och slängde ner den i vattnet istället. Sedan var den dagen förstörd. Tappade allt, fattar ni för det lilla?!?! Men men sådan är jag tydligen!!!

Men det blev lite bättre under dagen och jag gick och hämtade Freja, var ute och gungade utanför dagis till älskling kom, då drog vi vidare tlll Fagerlid. Lekte runt där tills det var dags att knata hem så det blev något käk. Inte för att jag käkade eller hjälpte till, tog en värktablett och la mig på sängen med huvudvärk ont i magen och tårar som bara sprutade.

Har aldrig varit så känslosam under mensen. Helt galet. Satte mig på balkongen senare mot kvällningen och skulle röka, då bara började jag gråta. Bara så där utan anledning. Inte konstigt att man kände sig totalt utmattad när ungarna hade lagt sig och jag la mig i älskling knä. Är verkligen INTE van vid att vara så känslosam. Inte min grej. Men som alltid när jag låg och snackade med älskling så har han svar.
" Du har nog bara kommit underfund med att du inte behöver vara den glada, starka tjejen. Utan du känner själv att du faktiskt kan vara en liten flicka som bara vill vara lite ledsen ibland."
Man kan ju inte annat än att bara älska karln ju.

Nää nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dags att cykla in till Farsta!!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0